"No som atletes, alpinistes, ni tant sols esportistes, simplement som persones" KJ. Blog personal de Guillem Albà
martes, 17 de septiembre de 2013
domingo, 26 de mayo de 2013
Canet Race 10k + fotos curses muntanya!!
Per segona setmana consecutiva tocava córrer una 10k d'asfalt.
La setmana passada Vilanova era, recta, plana i circuit de 5km amb molts punts d'anada i tornada.
Avui a Canet de Mar el circuit era quasi tot el contrari, amb desnivell amb molts tombs i amb l'únic que s'assemblaven era que era un circuit de 5k on havies de donar dos voltes.
![]() |
| Circuit Canet (2 voltes) |
![]() |
| Perfil 10k |
Ja m'havien avisat de que sortís tranquil que la cosa començava amunt, i avui ho he aconseguit!! La setmana passada el 1er km va ser agònic i avui per fi he aconseguit sortir a un ritme còmode.
| Sortida |
| Sortida |
La primera volta ha estat de sorpreses, no sabia el que m'esperava i el ritme era molt còmode, però la segona sabia el que venia i el ritme ha baixat considerablement, però no tant com em pensava perquè el crono final marca només 21 segons més que la setmana passada a Vilanova!!
Dades:
10km
D+ = 170m
0:51:46
S'acosta l'estiu i s'acaben les curses d'asfalt fins passat setembre.
A continuació us deixo un recull de fotos de les diferents sortides i
curses de muntanya que he fet els últims mesos:
| Kumunpaca '12 |
![]() |
| STBCN '13 |
![]() |
| Cursa del Castell d'Olèrdola '12 |
![]() |
| Sortida Turó de l'Home |
![]() |
| Cross de St Pau '13 |
![]() |
| Cross de St Pau '13 |
![]() |
| Botifarunner '13 |
![]() |
| 7 Cims '13 |
![]() |
| 7 Cims '13 |
![]() |
| 7 Cims '13 |
miércoles, 22 de mayo de 2013
10k Vilanova
Avui entrada ràpida i curta, igual que una cursa 10k.
Diumenge vaig participar als 10k de Vilanova i la Geltrú, ja que em va tocar la inscripció gratuïta gràcies a un sorteig de facebook.
Solament 2 setmanes després de 7 Cims no sabia com estaria el cos, però durant la setmana vaig poder sortir a córrer varis dies, series a les pistes d'atletisme, i les sensacions van ser molt bones.
El diumenge estava tapat i feia una mica de vent, però no molestava.
El circuit era de 5km en el que havíem de donar 2 voltes, el tram més mental era l'entrada cap a la Marina.
Al ser dues voltes a un circuit i pel passeig, tota l'estona anaves veient gent a l'altra banda de la carretera, ja que els carrers eren d'anada i tornada, això ajudava mentalment, ja que ho vaig fer servir per anar observant amics i no pensava en ritmes ni cansament, el que em va permetre anar a un ritme mig de 5:08.
Al final em vaig sorprendre al veure el crono en 51:37 real (oficial: 51:25). 2min 20seg menys que els últims 10k de Vilafranca el gener.
Aquest diumenge toquen els 10k de Canet de Mar, que tenen bastant de desnivell i que repetir crono no crec que sigui tasca fàcil.
Dades:
10k
0:51:25
Salut i Kms!
Diumenge vaig participar als 10k de Vilanova i la Geltrú, ja que em va tocar la inscripció gratuïta gràcies a un sorteig de facebook.
Solament 2 setmanes després de 7 Cims no sabia com estaria el cos, però durant la setmana vaig poder sortir a córrer varis dies, series a les pistes d'atletisme, i les sensacions van ser molt bones.
El diumenge estava tapat i feia una mica de vent, però no molestava.
El circuit era de 5km en el que havíem de donar 2 voltes, el tram més mental era l'entrada cap a la Marina.
| Circuit 10k Vilanova (2 Voltes) |
Al ser dues voltes a un circuit i pel passeig, tota l'estona anaves veient gent a l'altra banda de la carretera, ja que els carrers eren d'anada i tornada, això ajudava mentalment, ja que ho vaig fer servir per anar observant amics i no pensava en ritmes ni cansament, el que em va permetre anar a un ritme mig de 5:08.
Al final em vaig sorprendre al veure el crono en 51:37 real (oficial: 51:25). 2min 20seg menys que els últims 10k de Vilafranca el gener.
Aquest diumenge toquen els 10k de Canet de Mar, que tenen bastant de desnivell i que repetir crono no crec que sigui tasca fàcil.
Dades:
10k
0:51:25
Salut i Kms!
viernes, 17 de mayo de 2013
7 Cims
7Cims.
No era el primer any que m’havia plantejat fer 7Cims, el 2012
em va passar pel cap durant uns dies, però era massa aviat per fer-ho, feia
pocs mesos que havia començat a córrer.
Aquest any em vaig apuntar ben d’hora, però amb l’idea de
disfrutar-la, ja que la setmana abans tenia la Speed Trail BCN, que era la
cursa que tenia entre cella i cella.
Tenia tot el material preparat, mitjons (un parell de
recanvi), barretes, begudes, ges, pals, etc.
Arribem bé a l’hora de la sortida, preparats i amb moltes
ganes, tot i ser el maig el matí és fresc.
Bon ambient i molta gent esperant a la sortida, no estic
acostumat a sortir tant aviat.
Sortim pujant i a ritme tranquil, de seguida coronem Clapí
Vell i Àguila, seguim per un tram bastant planer amb tobogants, que feien trencar el ritme.
Comencem la pujada al Montmell amb bones sensacions i amb forces, una pujada
dura i una baixada igual, molt tècnica que la faig amb precaució.
![]() |
| Sortida - Pujada direcció Clapí Vell |
![]() |
| Quasi coronant Clapí |
Després del Montmell toca anar direcció al Montagut, per uns
trams corribles però amb la calor apretant s’em van fer durs. Coronem el
Montagut amb alunes dificultats però mengem un bon entrepà a l’avituallament i
seguim. Surto de l’avituallament amb el Marc, company del Ball d’en
Serrallonga. Aquest cop caminant, els kms passen factura i no sabem el que ens
espera, coronem de seguida el Formigosa i sabem que queda un bon tros abans
dels últims dos, però caminem a bon ritme per una pista forestal. Coronem
Solanes al km 42, ens avituallem, sense baixada seguim direcció Castellar, les
forces encara aguanten, però queda molt poc perquè desapareguin.
| La calor apretava fort. |
La baixada es fa llarga per pista i no pc córrer, aquí
comencen els pensaments negatius però amb l’ajuda del Marc continuo endavant,
fins a Pontons on torna a haver-hi una pujada i el Marc tira, jo vaig fent al
meu ritme (lent), però sabia que acabaria. Últim avituallament i toca baixar un
bon troç, fins les Dous on agafem el lateral del riu i s’arriba a Torrelles, al
final 12:04:57.
Aquest cop, el primer, ha sigut dur, si l’any que ve torno a
participar-hi tinc clar que les sortides prèvies seran molt més llargues i no
faré una mitja de muntanya la setmana abans en competició.
Salut i potes!!!
Dades:
58,6km
4646m acumulats (2323m+)
Temps: 12h 04min 57seg
sábado, 4 de mayo de 2013
Speed Trail Barcelona STBCN 2013
Mentres ja penso en el pròxim repte que m'espera demà (7Cims) escric aquestes línies recordant la cursa de la setmana passada.
Tenia pensat escriure la meva opinió sobre l'organització, però pensant en fred, crec que aquesta gent té ganes de millorar per a properes edicions, però la realitat és que en aquesta no ho van fer bé en la seva majoria.
Dissabte 27/04/2013
El dia no arrancava massa aviat, ja que la sortida era a les 10 i a Sitges. Dia plujós i no massa fred.
A les 7 am. ja havia esmorzat i preparat per anar a Vilanova on havia quedat amb amics de l'Aqua. Ens dirigim a Sitges, anem a deixar el cotxe a les piscines i seguidament baixem amb un altre cotxe cap a l'Hotel Melià, on havíem de recollir els xips, després de 40 min de cua sota la pluja ja tenim els xips i em canvio samarreta i paravent per dirigir-nos cap a la sortida.
Un cop a la sortida amb els amics d'AixòRaid i Aquarunning ens col·loquem bastant endavant, per evitar possibles incidents a la sortida.
Sortim 2000 persones (menys el que no prenen la sortida, ja sigui per pluja o lesions) i al km 2,6 tenim el primer tap, una cadena i un corriol molt estret... El passem ràpid, però al cap de poca estona ens trobem parats al mig d'un corriol i plovent, finalment al cap d'uns 5 minuts aconseguim fer la pujada que provocava el tap i arribem a una pista ample, seguida d'una baixada que relliscava una mica per pista, degut al fang.
Després de la baixada tocava pujar de nou, però sopresa!! Un altre tap, aquest cop uns 15 minuts parats per culpa d'una pujada amb moltes dificultats degut al fang. Un cop a dalt avituallament del km 10 i ens separem de les curses llargues.
A partir d'aquí començava una altre cursa, primer 5km de pista en suau baixada fins al segon (i últim) avituallament, on començava una pujada per corriol ple de pedres que amb l'aigua que queia relliscaven bastant, però es podia pujar a bon ritme, al final de la pujada una lleugera baixada i agafaves una pista que ens portava fins a Sitges, on arribava just de forces però quedava menys d'1km per l'arribada!!!
En aquest últim km hi havia de tot, baixada, pujada, pla i baixada per escales abans d'entrar a l'arribada.
Temps final 2:45 (temps parat 21min)
Desnivell 750mts+ (segons organització)
Posició 212 de 607
Tenia pensat escriure la meva opinió sobre l'organització, però pensant en fred, crec que aquesta gent té ganes de millorar per a properes edicions, però la realitat és que en aquesta no ho van fer bé en la seva majoria.
Dissabte 27/04/2013
El dia no arrancava massa aviat, ja que la sortida era a les 10 i a Sitges. Dia plujós i no massa fred.
A les 7 am. ja havia esmorzat i preparat per anar a Vilanova on havia quedat amb amics de l'Aqua. Ens dirigim a Sitges, anem a deixar el cotxe a les piscines i seguidament baixem amb un altre cotxe cap a l'Hotel Melià, on havíem de recollir els xips, després de 40 min de cua sota la pluja ja tenim els xips i em canvio samarreta i paravent per dirigir-nos cap a la sortida.
Un cop a la sortida amb els amics d'AixòRaid i Aquarunning ens col·loquem bastant endavant, per evitar possibles incidents a la sortida.
Sortim 2000 persones (menys el que no prenen la sortida, ja sigui per pluja o lesions) i al km 2,6 tenim el primer tap, una cadena i un corriol molt estret... El passem ràpid, però al cap de poca estona ens trobem parats al mig d'un corriol i plovent, finalment al cap d'uns 5 minuts aconseguim fer la pujada que provocava el tap i arribem a una pista ample, seguida d'una baixada que relliscava una mica per pista, degut al fang.
Després de la baixada tocava pujar de nou, però sopresa!! Un altre tap, aquest cop uns 15 minuts parats per culpa d'una pujada amb moltes dificultats degut al fang. Un cop a dalt avituallament del km 10 i ens separem de les curses llargues.
A partir d'aquí començava una altre cursa, primer 5km de pista en suau baixada fins al segon (i últim) avituallament, on començava una pujada per corriol ple de pedres que amb l'aigua que queia relliscaven bastant, però es podia pujar a bon ritme, al final de la pujada una lleugera baixada i agafaves una pista que ens portava fins a Sitges, on arribava just de forces però quedava menys d'1km per l'arribada!!!
En aquest últim km hi havia de tot, baixada, pujada, pla i baixada per escales abans d'entrar a l'arribada.
Temps final 2:45 (temps parat 21min)
Desnivell 750mts+ (segons organització)
Posició 212 de 607
jueves, 2 de mayo de 2013
Vall de Ribes. 2on dia (Setmana Santa '13)
Amb uns dies de retard i veien que s'acosta 7Cims, toca fer memòria del camí que s'ha fet per arribar-hi.
31/03/2013
El dissabte el cansament va ser
provocat per la pujada al Taga, (5km 1000m+), però la resta de la ruta va ser
força tranquil·la, fins i tot excursions pel mig dels arbres...
El diumenge ens despertàvem
teòricament a la mateixa hora, però degut al canvi horari dormíem una hora
menys i al sortir feia més fred, però anava bé perquè la ruta era molt llarga.
Com el dia anterior la ruta era
descarregada d’internet del portal www.wikiloc.com
i esperàvem no trobar entrebancs durant el camí. El tram que era desconegut era
Ribes-Queralbs, i només sortir de Ribes de Freser ens esperava una bona pujada,
però al coronar les vistes eren espectaculars, seguíem un tram per pistes fins
que trobem un desviament i ens endinsem a la muntanya, mal fet, no era el camí
que marcava el track, però anava paral·lel i es podia seguir proa bé, amb algun
arbre caigut però es podia passar prou bé, al tram final entre camps de pastura
vam haver d’improvisar per arribar al camí de nou, però sense problemes.
Un cop passat el poble de Batet,
tocava continuar pujant fins a veure el poble de Queralbs, on començàvem a
baixar. Un cop a Queralbs parem a menjar una mica i seguim direcció Núria. Els
cartells marquen 3h22min, però creiem que en menys de 2h es pot pujar, així que
el Ricard es posa al davant i comença a tirar, el ritme és bastant alt, li
demanem que afluixi perquè sabem que no aguantarem així fins a dalt. Anem
pujant i arribem a la Vall de Núria en 1h48min, bastant cansats... Mengem
l’entrepà i decidim tornar enrere perquè sinó encara es faria fosc.
![]() |
| Primeres vistes de Núria |
![]() |
| Placa dels Bastions a Núria. |
![]() |
| Un cop aposentats per dinar. |
Al començar la baixada comencem
a veure a la gent que havíem anat passant a la pujada, alguns fins i tot ens
diuen que no pot ser que haguem parat a dalt.
Un altre cop a Queralbs després
d’una baixada a ritme més o menys tranquil, ja que baixem amb precaució per
algunes plaques de gel i una mica de neu al camí, però arribem a baix en
1h20min aproximadament.
Un altre cop a Queralbs toca
desfer camí fins a Ribes, i comencen a caure algunes gotes, però continuem
igualment, els primers trams després de Queralbs són en baixada però de seguida
ve una pujada i per un servidor el ritme és una mica alt, però un gel i una
barreta ho solucionen, després de la pujada arriba un tram planer amb tendència
a baixar fins a Batet, on decidim continuar per carretera, ja que les forces
comencen a escassejar. Arribem a Ribes de Freser amb 29kms a les cames i unes 8
hores, però encara queda pujar al càmping, per tant quedaven 80 metres de
desnivell en menys de 500m de distància.
Dades:
30,05km
7h46min
1840m+ (Acumulat: 3700m)
miércoles, 3 de abril de 2013
Crònica de la Cursa de la Talaia 2012
Ara que s'acosta l'edició del 2013 us deixo la crònica que al final no vaig penjar l'any passat:
Crònica La Talaia
Cursa de Muntanya 2012.
Lloc: Camping
Vilanova park – Vilanova i la Geltrú
Dia: 22 Abril
2012
Km: 12,70km
Desn: 300m
La tarda anterior
a la recollida de dorsals ja es notava un bon ambient. Al entrar al camping ja
veies un arc inflable que indicava que allà s’estava montant un gran
esdeveniment.
A l’hora de
recollir dorsals molt ben organitzat, ràpid i fácil. Els voluntaris, com no,
molt agradables.
Marxàvem d’allà
amb els nervis previs a una cursa.
Abans d’anar a
dormir a sobre la taula ja hi havia preparat el material, tant si plovia com si
feia molta calor, tot a punt.
El diumenge
començava ben aviat, a les 6:45 ja sonava el despertador. Només calia esmorzar
i posar-se la roba preparada. A les 8:10 ja estava direcció Vilanova. Un cop aparcat
el cotxe tocava a anar a saludar companys i anar a veure l’ambient que es
respirava. Es notava que hi hauria una gran cursa.
Després de
saludar amics i parlar amb molts corredors em vaig anar a canviar la samarreta,
per posar-me el dorsal i treure’m la roba d’abric. A les 9:30 sortien els
corredors de la cursa llarga (24km). Un cop canviat vaig anar a veure la
sortida dels valents.
Un cop els de la
llarga van sortir ens vam posar a escalfar una mica. A preparar les cames per
començar a córrer.
A les 9:50 ja
estava prepara’t per sortir i cap a la línia de sortida.
A les 10:00 es
donava la sortida.
El circuit
començava per dins el càmping i un cop fora enllaçava amb un camí asfaltat
entre les granges, fins a travessar l’autopista C-32, just passar el pont
entrava cap a un camí que feia una baixada seguida d’una bona pujada que
acabava al primer corriol del dia. Després del corriol s’agafava una pista que
feia pujada fins a enllaçar amb la gran pujada del dia, la pujada a “La Talaia”
seguint el circuit de descens de MTB.
Després de la
pujada que deixava les forces tocades comença una pista que al principi fa una
mica de baixada però seguia pujant fins a creuar una tanca on començava la
baixada. Primer per pista ampla, però amb moltes pedres i seguida del Fondo de
les Oliveres, on hi ha molta pedra i reguerots provocats per l’aigua caiguda
dies abans.
Un cop
finalitzada la baixada trencava el ritme un sender de pujada que enllaçava amb
una pista que no parava de pujar fins a arribar a un punt on veies una llarga
baixada per pista. En aquesta zona els primers corredors del recorregut llarg
ja passaven als del curt, i molt amablement els anàvem deixant passar. Un cop
acabava la baixada enllaçàvem amb una pista que ens portava a travessar
l’autopista un altre cop i posteriorment cap a unes cases on el camí començava
a fer baixada però venia seguit d’una dura pujada que ens deixava a l’entrada
del càmping un altre cop, i aquí ja seguíem un altre cop el mateix recorregut
que la sortida fins l’arc d’arribada.
A meitat de cursa
em vaig ajuntar amb una noia amb la que vam anar junts fins al final, agraïr la
companyia quan les forces comencen a fallar, i els ànims que ens anàvem donant
ajudaven molt a seguir corrent fins al final.
Temps final:
1:24:47
sábado, 30 de marzo de 2013
Vall de Ribes
Després de molts dies sense actualitzar cap entrada al blog, crec que ja va sent hora.
La setmana passada vaig córrer la Botifarunner (22,3km 990 m+). Va ser molt dura, feia uns dies que no corria per muntanya i al no acumular desnivells ens les sortides prèvies el dia de la cursa va passar factura.
El temps va ser molt discret però les sensacions prou bones, a continuar treballant.
Aquests dies de setmana santa hem aprofitat per fer una escapada al càmping Vall de Ribes (Ribes de Freser).
Avui hem pogut fer la primera sortida, que com quasi era obligatori, hem pujat al Taga (2038m) des del mateix càmping.
Hem disfrutat de molt bona temperatura de bon matí, però un cop hem passat cota 1600 el fred i el vent es començaven a notar. Un cop a dalt hem fet totes les fotos de rigor, aquí algunes (poques):
Després de totes les fotos i congerlar-nos les mans i la cara hem continuat avall, baixant per la cara Nord, per camins i corriols, fins i tot alguna aventura entre arbres obrint traça...
Resumint, una molt bona ruta, obligatori pujar al Taga i gaudir de les seves vistes.
Dades:
16,2 km
5h05min
1175m+
Link de la ruta
http://connect.garmin.com/activity/290783951
Salut Kms i desnivell!!
La setmana passada vaig córrer la Botifarunner (22,3km 990 m+). Va ser molt dura, feia uns dies que no corria per muntanya i al no acumular desnivells ens les sortides prèvies el dia de la cursa va passar factura.
El temps va ser molt discret però les sensacions prou bones, a continuar treballant.
Aquests dies de setmana santa hem aprofitat per fer una escapada al càmping Vall de Ribes (Ribes de Freser).
Avui hem pogut fer la primera sortida, que com quasi era obligatori, hem pujat al Taga (2038m) des del mateix càmping.
Hem disfrutat de molt bona temperatura de bon matí, però un cop hem passat cota 1600 el fred i el vent es començaven a notar. Un cop a dalt hem fet totes les fotos de rigor, aquí algunes (poques):
![]() |
| Cim del Taga (2038m) amb Javi Poveda |
![]() |
| Estaca de Bastions |
![]() |
| Cim del Taga amb Ricard Segura i la Samarreta de Correm Per la Terra. |
Després de totes les fotos i congerlar-nos les mans i la cara hem continuat avall, baixant per la cara Nord, per camins i corriols, fins i tot alguna aventura entre arbres obrint traça...
Resumint, una molt bona ruta, obligatori pujar al Taga i gaudir de les seves vistes.
Dades:
16,2 km
5h05min
1175m+
Link de la ruta
http://connect.garmin.com/activity/290783951
Salut Kms i desnivell!!
lunes, 4 de febrero de 2013
Mitja Vall del Congost
Després d'una setmana amb varis entrenos diferents al que és normal, sortia l'oportunitat d'anar a la Vall del Congost amb els amics d'Xterra per realitzar el recorregut de la Mitja Marató de Muntanya de la Vall del Congost.
El que en coneixia del recorregut era que tenia uns 1300 metres positius i que tenia 21km.
Per tant es presentava dur.
A les 8 del matí arrencavem des d'Aiguafreda, amb fresca però sabent que començaríem a pujar de seguida, per tant no calia abrigar-se molt.
Vam recórrer 1 km abans de que es sincronitzessin els GPSs que ens havien de marcar la ruta. Un cop al camí ja es veia a venir el que ens esperava, pujada, de moment per pistes i corriols sense ser molt verticals.
Fins el km5 va ser una pujada constant quan arrancava una bona baixada per corriol, sense ser molt tècnica.
Després de la baixada i un petit tram de pista arrencava la pujada del dia, després de creuar el riu de seguida el desnivell pujava fort.
Després de pujar per un corriol arribàvem a una pista que continuava pujant constantment sense cap descanç fins a superar els 1000m d'alçada al km10.
Fins el km17 venia una baixada per pistes i corriols, però al km17 venia una pujada que m'agafava fluix de forces, molta inclinació i fent ús constant dels pals. Un dels moments que he passat més patiment a la muntanya, però en forma de cansanci, tot i així s'havia de continuar pujant!
Un cop a dalt tocava baixar per un corriol bastant tècnic que degut al cansanci havia de controlar molt bé on posava els peus per tal de no patir cap ensopegada o torçada.
Finalment uns 2km de pista per tornar a arribar al poble.
El que en coneixia del recorregut era que tenia uns 1300 metres positius i que tenia 21km.
Per tant es presentava dur.
A les 8 del matí arrencavem des d'Aiguafreda, amb fresca però sabent que començaríem a pujar de seguida, per tant no calia abrigar-se molt.
Vam recórrer 1 km abans de que es sincronitzessin els GPSs que ens havien de marcar la ruta. Un cop al camí ja es veia a venir el que ens esperava, pujada, de moment per pistes i corriols sense ser molt verticals.
Perfil:
Fins el km5 va ser una pujada constant quan arrancava una bona baixada per corriol, sense ser molt tècnica.
Després de la baixada i un petit tram de pista arrencava la pujada del dia, després de creuar el riu de seguida el desnivell pujava fort.
Després de pujar per un corriol arribàvem a una pista que continuava pujant constantment sense cap descanç fins a superar els 1000m d'alçada al km10.
Fins el km17 venia una baixada per pistes i corriols, però al km17 venia una pujada que m'agafava fluix de forces, molta inclinació i fent ús constant dels pals. Un dels moments que he passat més patiment a la muntanya, però en forma de cansanci, tot i així s'havia de continuar pujant!
Un cop a dalt tocava baixar per un corriol bastant tècnic que degut al cansanci havia de controlar molt bé on posava els peus per tal de no patir cap ensopegada o torçada.
Finalment uns 2km de pista per tornar a arribar al poble.
Dades:
22km
1250m+
3h 59 min
Forces = 0!!
Pròxima parada: #BotiFIVErunner
Comença l'any - 10k Vilafranca
Estant a l'hivern les curses abunden, sobre tot les d'asfalt i com a cita obligatòria l'últim cap de setmana de gener hi havia els 10k de Vilafranca.
No tenia pensat córrer-la però vist que la majoria d'amistats i la representació de Miostaf era nombrosa, vaig decidir participar-hi.
No anava amb un objectiu, però esperava baixar la marca de l'any anterior i estar a prop de la marca de la Cursa dels Nassos de St Sadurní.
La cursa arrencava a les 11 del matí i a les 8 ja havia esmorzat, per tant vaig decidir anar a caminar per la muntanya amb les gosses, ja que aquell dia el terra de la cursa seria d'asfalt, per tant m'havia de treure el "mono" de muntanya.
A les 10:30 tot escalfant em sentia molt bé, amb moltes ganes d'arrencar, a les 10:45 fotos amb Miostaf i amb els amics d'Aquarunning i a les 11 sortida!
La sortida volia controlar el ritme però les meves cames es van posar a 5:30 i poques vegades van desviar-se d'aquest ritme, i jo, sorprès quan al km 7 encara anava al mateix ritme. Encarant el km8 em sentia amb forces per tant tocava apretar. Els rodatges i les series de l'hivern donaven fruits, parant el crono en 53:48!
Sorprès de baixar 5 minuts de l'any anterior i quasi 3 respecte Nassos.
Els dies següents les cames van notar l'esforç però va valdre la pena.
Satisfet tot i que no repetiré moltes vegades en l'asfalt.
viernes, 11 de enero de 2013
Segona part del 2012 en curses
Bé després de fer una visita a les muntanyes pirinenques a principis de setembre, la temporada es reemprenia dividida en dues parts.
La primera part es tancaria el 28 d'Octubre amb la Mitja marató (d'asfalt) Donibane - Hondarribia, on després d'aquesta vindria una petita pausa. Després de la pausa tornava als entrenaments per preparar les curses de finals d'any.
La primera part estava plena de noves experiències en asfalt, però sense deixar de banda algunes curses de muntanya.
Cursa d'Orientació de Sant Miquel i Cursa del Castell d'Olèrdola (14km - 1:36:19) els dies 13-14 d'Octubre.
Cursa del Cava Sant Sadurní (13,5 km - 1:18:31) dia 21 d'Octubre
Per acabar de tancar el primer cicle i el mes d'Octubre: Mitja Marató Donibane-Hondarribia (21,1km - 2h14min 25)
La primera part es tancaria el 28 d'Octubre amb la Mitja marató (d'asfalt) Donibane - Hondarribia, on després d'aquesta vindria una petita pausa. Després de la pausa tornava als entrenaments per preparar les curses de finals d'any.
La primera part estava plena de noves experiències en asfalt, però sense deixar de banda algunes curses de muntanya.
Cursa d'Orientació de Sant Miquel i Cursa del Castell d'Olèrdola (14km - 1:36:19) els dies 13-14 d'Octubre.
Cursa del Cava Sant Sadurní (13,5 km - 1:18:31) dia 21 d'Octubre
Per acabar de tancar el primer cicle i el mes d'Octubre: Mitja Marató Donibane-Hondarribia (21,1km - 2h14min 25)
La segona part es centrava en sortides per muntanya per tal de preparar les curses de final d'any.
La 1a Cursa Vinyes del Penedès (12km - 1:23:54). Cursa bastant dura degut al seu desnivell acumulat.
Per despedir l'any ens tornàvem a veure les cares amb la Cursa dels Nassos Pais del Cava (Sant Sadurní d'Anoia). Aquest any ho feia en la modalitat de 10kms, per segona vegada em tornava a veure les cares amb la distància de 10k.
El dia va acompanyar molt i les sensacions van ser molt bones durant tota la cursa el que va fer que parés el crono en 0:56:47.
A pel 2013!!!!!!!
STBCN ens tornarem a veure les cares el 28 d'Abril!
STBCN ens tornarem a veure les cares el 28 d'Abril!
Suscribirse a:
Entradas (Atom)























