lunes, 4 de febrero de 2013

Comença l'any - 10k Vilafranca

Estant a l'hivern les curses abunden, sobre tot les d'asfalt i com a cita obligatòria l'últim cap de setmana de gener hi havia els 10k de Vilafranca.

No tenia pensat córrer-la però vist que la majoria d'amistats i la representació de Miostaf era nombrosa, vaig decidir participar-hi.

No anava amb un objectiu, però esperava baixar la marca de l'any anterior i estar a prop de la marca de la Cursa dels Nassos de St Sadurní.

La cursa arrencava a les 11 del matí i a les 8 ja havia esmorzat, per tant vaig decidir anar a caminar per la muntanya amb les gosses, ja que aquell dia el terra de la cursa seria d'asfalt, per tant m'havia de treure el "mono" de muntanya.

A les 10:30 tot escalfant em sentia molt bé, amb moltes ganes d'arrencar, a les 10:45 fotos amb Miostaf i amb els amics d'Aquarunning i a les 11 sortida!

La sortida volia controlar el ritme però les meves cames es van posar a 5:30 i poques vegades van desviar-se d'aquest ritme, i jo, sorprès quan al km 7 encara anava al mateix ritme. Encarant el km8 em sentia amb forces per tant tocava apretar. Els rodatges i les series de l'hivern donaven fruits, parant el crono en 53:48!

Sorprès de baixar 5 minuts de l'any anterior i quasi 3 respecte Nassos.

Els dies següents les cames van notar l'esforç però va valdre la pena.

Satisfet tot i que no repetiré moltes vegades en l'asfalt.

No hay comentarios:

Publicar un comentario