Mentres ja penso en el pròxim repte que m'espera demà (7Cims) escric aquestes línies recordant la cursa de la setmana passada.
Tenia pensat escriure la meva opinió sobre l'organització, però pensant en fred, crec que aquesta gent té ganes de millorar per a properes edicions, però la realitat és que en aquesta no ho van fer bé en la seva majoria.
Dissabte 27/04/2013
El dia no arrancava massa aviat, ja que la sortida era a les 10 i a Sitges. Dia plujós i no massa fred.
A les 7 am. ja havia esmorzat i preparat per anar a Vilanova on havia quedat amb amics de l'Aqua. Ens dirigim a Sitges, anem a deixar el cotxe a les piscines i seguidament baixem amb un altre cotxe cap a l'Hotel Melià, on havíem de recollir els xips, després de 40 min de cua sota la pluja ja tenim els xips i em canvio samarreta i paravent per dirigir-nos cap a la sortida.
Un cop a la sortida amb els amics d'AixòRaid i Aquarunning ens col·loquem bastant endavant, per evitar possibles incidents a la sortida.
Sortim 2000 persones (menys el que no prenen la sortida, ja sigui per pluja o lesions) i al km 2,6 tenim el primer tap, una cadena i un corriol molt estret... El passem ràpid, però al cap de poca estona ens trobem parats al mig d'un corriol i plovent, finalment al cap d'uns 5 minuts aconseguim fer la pujada que provocava el tap i arribem a una pista ample, seguida d'una baixada que relliscava una mica per pista, degut al fang.
Després de la baixada tocava pujar de nou, però sopresa!! Un altre tap, aquest cop uns 15 minuts parats per culpa d'una pujada amb moltes dificultats degut al fang. Un cop a dalt avituallament del km 10 i ens separem de les curses llargues.
A partir d'aquí començava una altre cursa, primer 5km de pista en suau baixada fins al segon (i últim) avituallament, on començava una pujada per corriol ple de pedres que amb l'aigua que queia relliscaven bastant, però es podia pujar a bon ritme, al final de la pujada una lleugera baixada i agafaves una pista que ens portava fins a Sitges, on arribava just de forces però quedava menys d'1km per l'arribada!!!
En aquest últim km hi havia de tot, baixada, pujada, pla i baixada per escales abans d'entrar a l'arribada.
Temps final 2:45 (temps parat 21min)
Desnivell 750mts+ (segons organització)
Posició 212 de 607

No hay comentarios:
Publicar un comentario