viernes, 7 de septiembre de 2012

Carros de foc. 3er dia.

Avui el dia es despertava molt millor, no feia tant de fred i no hi havia boira baixa (arrencavem a 2100mts).

Només de sortida ens esperaven 300mts de desnivell de pujada. Un cop coronat el Coll de Caldes (2500 approx), ha arribat la boira que ha cobert la zona d'on veníem i a l'altra banda les vistes eren espectaculars, sense boira.
La travessa de carros de foc continuava en direcció la Restanca però nosaltres al no anar amb el forfait hem decidit venir directament al següent refugi, el de Joan Ventosa i Calvell 2100mts.

Hem dinat al refugi i després hem descançat i a la tarda sense motxilles hem anat a donar un tomb pels voltants on hi ha un llac inmens en el que hem remullat els peus i hem vist un munt de cries de truita de riu.

Després del passeig hem tornat al refugi i ens hem retrobat amb els altres grups que fan el mateix recorregut que nosaltres.

Demà ens espera un dels dos dies més durs, fins el refugi d'Estang Llong, seran 6 hores i primer 700m+ seguits de 800m- i just abans d'arribar al refugi una pujada de 100m+!!!!

Les dades d'avui no estan disponibles ja que el gps s'ha quedat sense bateria quan portàvem 2h30min i 300mts i uns 4km.




Carros de foc. 2on dia.

Avui hem iniciat la ruta des del refugi d'Amitges, a 2380mts.

La temperatura a les 8 del matí era de 4 graus... Tot i així a les 9 amb les bosses carregades sortíem. La ruta era diferent a la de Carros de foc ja que anem sense forfait i hem decidit no anar al refugi de Saboredo i venir directament al nou refugi de Colomers (Que per ser nou no té moltes comoditats... Ni aigua calenta). Poc abans d'arribar hi ha hagut l'anècdota del dia, ens hem trobat amb una personalitat il-lustre de Vilafranca!!

Avui la ruta ha estat: sortir del refugi d'Amitges i pujar al port de Ratera a 2590mts i seguidament agafar el trencall direcció Colomers, després d'una baixada pronunciada continuava amb un puja i baixa constant pel costat dels llacs del Circ de Colomers.

Al final han estat 8,6km amb +300mts i -500mts (approx.).

Demà continuarem fins el refugi de Joan Ventosa i Calvell saltant-nos el de la Restanca.

Guillem



lunes, 3 de septiembre de 2012

Carros de foc. 1er dia

Avui he emprès un nou viatge que ens portarà als meus pares i a mi a donar la volta al Parc d'Aigüestortes i Estany de St. Maurici.

Carros de foc. Hem deixat el cotxe al pàrquing d'Espot i hem pujat caminant primer fins l'estany de St. Maurici i sense gairebé parar hem continuitat fins l'estany de Ratera on hem dinat. 
Havent dinat hem agafat el camí que ens portaria fins el Refugi d'Amitges a 2380mts des d'on escric aquestes linies.
Total: 8km en 2h50min i 500m+

Demà continuarem fins el refugi de Colomers.