viernes, 17 de mayo de 2013

7 Cims


7Cims.

No era el primer any que m’havia plantejat fer 7Cims, el 2012 em va passar pel cap durant uns dies, però era massa aviat per fer-ho, feia pocs mesos que havia començat a córrer.

Aquest any em vaig apuntar ben d’hora, però amb l’idea de disfrutar-la, ja que la setmana abans tenia la Speed Trail BCN, que era la cursa que tenia entre cella i cella.

Tenia tot el material preparat, mitjons (un parell de recanvi), barretes, begudes, ges, pals, etc.
Arribem bé a l’hora de la sortida, preparats i amb moltes ganes, tot i ser el maig el matí és fresc.




Bon ambient i molta gent esperant a la sortida, no estic acostumat a sortir tant aviat.
Sortim pujant i a ritme tranquil, de seguida coronem Clapí Vell i Àguila, seguim per un tram bastant planer amb  tobogants, que feien trencar el ritme. Comencem la pujada al Montmell amb bones sensacions i amb forces, una pujada dura i una baixada igual, molt tècnica que la faig amb precaució.
Sortida - Pujada direcció Clapí Vell

Quasi coronant Clapí
Després del Montmell toca anar direcció al Montagut, per uns trams corribles però amb la calor apretant s’em van fer durs. Coronem el Montagut amb alunes dificultats però mengem un bon entrepà a l’avituallament i seguim. Surto de l’avituallament amb el Marc, company del Ball d’en Serrallonga. Aquest cop caminant, els kms passen factura i no sabem el que ens espera, coronem de seguida el Formigosa i sabem que queda un bon tros abans dels últims dos, però caminem a bon ritme per una pista forestal. Coronem Solanes al km 42, ens avituallem, sense baixada seguim direcció Castellar, les forces encara aguanten, però queda molt poc perquè desapareguin.

La calor apretava fort.
La baixada es fa llarga per pista i no pc córrer, aquí comencen els pensaments negatius però amb l’ajuda del Marc continuo endavant, fins a Pontons on torna a haver-hi una pujada i el Marc tira, jo vaig fent al meu ritme (lent), però sabia que acabaria. Últim avituallament i toca baixar un bon troç, fins les Dous on agafem el lateral del riu i s’arriba a Torrelles, al final 12:04:57.

Aquest cop, el primer, ha sigut dur, si l’any que ve torno a participar-hi tinc clar que les sortides prèvies seran molt més llargues i no faré una mitja de muntanya la setmana abans en competició.

Salut i potes!!!

Dades: 

58,6km
4646m acumulats (2323m+)
Temps: 12h 04min 57seg

No hay comentarios:

Publicar un comentario