El que en coneixia del recorregut era que tenia uns 1300 metres positius i que tenia 21km.
Per tant es presentava dur.
A les 8 del matí arrencavem des d'Aiguafreda, amb fresca però sabent que començaríem a pujar de seguida, per tant no calia abrigar-se molt.
Vam recórrer 1 km abans de que es sincronitzessin els GPSs que ens havien de marcar la ruta. Un cop al camí ja es veia a venir el que ens esperava, pujada, de moment per pistes i corriols sense ser molt verticals.
Perfil:
Fins el km5 va ser una pujada constant quan arrancava una bona baixada per corriol, sense ser molt tècnica.
Després de la baixada i un petit tram de pista arrencava la pujada del dia, després de creuar el riu de seguida el desnivell pujava fort.
Després de pujar per un corriol arribàvem a una pista que continuava pujant constantment sense cap descanç fins a superar els 1000m d'alçada al km10.
Fins el km17 venia una baixada per pistes i corriols, però al km17 venia una pujada que m'agafava fluix de forces, molta inclinació i fent ús constant dels pals. Un dels moments que he passat més patiment a la muntanya, però en forma de cansanci, tot i així s'havia de continuar pujant!
Un cop a dalt tocava baixar per un corriol bastant tècnic que degut al cansanci havia de controlar molt bé on posava els peus per tal de no patir cap ensopegada o torçada.
Finalment uns 2km de pista per tornar a arribar al poble.
Dades:
22km
1250m+
3h 59 min
Forces = 0!!
Pròxima parada: #BotiFIVErunner


