La primera part es tancaria el 28 d'Octubre amb la Mitja marató (d'asfalt) Donibane - Hondarribia, on després d'aquesta vindria una petita pausa. Després de la pausa tornava als entrenaments per preparar les curses de finals d'any.
La primera part estava plena de noves experiències en asfalt, però sense deixar de banda algunes curses de muntanya.
Cursa d'Orientació de Sant Miquel i Cursa del Castell d'Olèrdola (14km - 1:36:19) els dies 13-14 d'Octubre.
Cursa del Cava Sant Sadurní (13,5 km - 1:18:31) dia 21 d'Octubre
Per acabar de tancar el primer cicle i el mes d'Octubre: Mitja Marató Donibane-Hondarribia (21,1km - 2h14min 25)
La segona part es centrava en sortides per muntanya per tal de preparar les curses de final d'any.
La 1a Cursa Vinyes del Penedès (12km - 1:23:54). Cursa bastant dura degut al seu desnivell acumulat.
Per despedir l'any ens tornàvem a veure les cares amb la Cursa dels Nassos Pais del Cava (Sant Sadurní d'Anoia). Aquest any ho feia en la modalitat de 10kms, per segona vegada em tornava a veure les cares amb la distància de 10k.
El dia va acompanyar molt i les sensacions van ser molt bones durant tota la cursa el que va fer que parés el crono en 0:56:47.
A pel 2013!!!!!!!
STBCN ens tornarem a veure les cares el 28 d'Abril!
STBCN ens tornarem a veure les cares el 28 d'Abril!

No hay comentarios:
Publicar un comentario