Contador del blog
Després de tot l'estiu sense escriure ja toca tornar a despertar el blog. Primer de tot moltes gràcies a tots els que heu fet possible que arribés a les 1000 visites!!!!
Aquest estiu no he fet cap cursa a peu, però he aprofitat per agafar una mica de ritme amb la bici, ja que a finals de setembre vaig a la Selènika (Cursa BTT de 120kms amb 2300m+)
Aquest cap de setmana passat (15/9/13) vaig assistir a l'Open Natura BTT de St Sadurní d'Anoia (56km 1500m+) , per tal de preparar el repte de finals de mes, l'objectiu era trobar bones sensacions i poder portar un ritme lleuger durant tota la ruta, objectiu aconseguit!! Hagués pogut continuar fent kms sense problemes aparents.
 |
Altimetria Open BTT St Sadurní
Degut als forts desnivells que presentava el recorregut, en principi a la Selènika no hauria de trobar-me amb dificultats per poder realitzar-la.
A principis d'Octubre us explico com ha anat!!!
Salut i Pedals!!
|
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario