Diumenge vaig participar als 10k de Vilanova i la Geltrú, ja que em va tocar la inscripció gratuïta gràcies a un sorteig de facebook.
Solament 2 setmanes després de 7 Cims no sabia com estaria el cos, però durant la setmana vaig poder sortir a córrer varis dies, series a les pistes d'atletisme, i les sensacions van ser molt bones.
El diumenge estava tapat i feia una mica de vent, però no molestava.
El circuit era de 5km en el que havíem de donar 2 voltes, el tram més mental era l'entrada cap a la Marina.
| Circuit 10k Vilanova (2 Voltes) |
Al ser dues voltes a un circuit i pel passeig, tota l'estona anaves veient gent a l'altra banda de la carretera, ja que els carrers eren d'anada i tornada, això ajudava mentalment, ja que ho vaig fer servir per anar observant amics i no pensava en ritmes ni cansament, el que em va permetre anar a un ritme mig de 5:08.
Al final em vaig sorprendre al veure el crono en 51:37 real (oficial: 51:25). 2min 20seg menys que els últims 10k de Vilafranca el gener.
Aquest diumenge toquen els 10k de Canet de Mar, que tenen bastant de desnivell i que repetir crono no crec que sigui tasca fàcil.
Dades:
10k
0:51:25
Salut i Kms!
No hay comentarios:
Publicar un comentario