sábado, 30 de marzo de 2013

Vall de Ribes

Després de molts dies sense actualitzar cap entrada al blog, crec que ja va sent hora.

La setmana passada vaig córrer la Botifarunner (22,3km 990 m+). Va ser molt dura, feia uns dies que no corria per muntanya i al no acumular desnivells ens les sortides prèvies el dia de la cursa va passar factura.
El temps va ser molt discret però les sensacions prou bones, a continuar treballant.


Aquests dies de setmana santa hem aprofitat per fer una escapada al càmping Vall de Ribes (Ribes de Freser).

Avui hem pogut fer la primera sortida, que com quasi era obligatori, hem pujat al Taga (2038m) des del mateix càmping.

Hem disfrutat de molt bona temperatura de bon matí, però un cop hem passat cota 1600 el fred i el vent es començaven a notar. Un cop a dalt hem fet totes les fotos de rigor, aquí algunes (poques):
Cim del Taga (2038m) amb Javi Poveda
Estaca de Bastions


Cim del Taga amb Ricard Segura i la Samarreta de Correm Per la Terra.

Després de totes les fotos i congerlar-nos les mans i la cara hem continuat avall, baixant per la cara Nord, per camins i corriols, fins i tot alguna aventura entre arbres obrint traça...


Resumint, una molt bona ruta, obligatori pujar al Taga i gaudir de les seves vistes.
Dades:
16,2 km
5h05min
1175m+

Link de la ruta
http://connect.garmin.com/activity/290783951



Salut Kms i desnivell!!