martes, 17 de septiembre de 2013

1000 visites + Open Natura St Sadurní

Contador del blog

Després de tot l'estiu sense escriure ja toca tornar a despertar el blog. Primer de tot moltes gràcies a tots els que heu fet possible que arribés a les 1000 visites!!!!

Aquest estiu no he fet cap cursa a peu, però he aprofitat per agafar una mica de ritme amb la bici, ja que a finals de setembre vaig a la Selènika (Cursa BTT de 120kms amb 2300m+) 

Aquest cap de setmana passat (15/9/13) vaig assistir a l'Open Natura BTT de St Sadurní d'Anoia (56km 1500m+) , per tal de preparar el repte de finals de mes, l'objectiu era trobar bones sensacions i poder portar un ritme lleuger durant tota la ruta, objectiu aconseguit!! Hagués pogut continuar fent kms sense problemes aparents. 

Altimetria Open BTT St Sadurní


Degut als forts desnivells que presentava el recorregut, en principi a la Selènika no hauria de trobar-me amb dificultats per poder realitzar-la.

A principis d'Octubre us explico com ha anat!!!

Salut i Pedals!!