Avui el dia es despertava molt millor, no feia tant de fred i no hi havia boira baixa (arrencavem a 2100mts).
Només de sortida ens esperaven 300mts de desnivell de pujada. Un cop coronat el Coll de Caldes (2500 approx), ha arribat la boira que ha cobert la zona d'on veníem i a l'altra banda les vistes eren espectaculars, sense boira.
La travessa de carros de foc continuava en direcció la Restanca però nosaltres al no anar amb el forfait hem decidit venir directament al següent refugi, el de Joan Ventosa i Calvell 2100mts.
Hem dinat al refugi i després hem descançat i a la tarda sense motxilles hem anat a donar un tomb pels voltants on hi ha un llac inmens en el que hem remullat els peus i hem vist un munt de cries de truita de riu.
Després del passeig hem tornat al refugi i ens hem retrobat amb els altres grups que fan el mateix recorregut que nosaltres.
Demà ens espera un dels dos dies més durs, fins el refugi d'Estang Llong, seran 6 hores i primer 700m+ seguits de 800m- i just abans d'arribar al refugi una pujada de 100m+!!!!
Les dades d'avui no estan disponibles ja que el gps s'ha quedat sense bateria quan portàvem 2h30min i 300mts i uns 4km.
No hay comentarios:
Publicar un comentario