viernes, 7 de septiembre de 2012

Carros de foc. 2on dia.

Avui hem iniciat la ruta des del refugi d'Amitges, a 2380mts.

La temperatura a les 8 del matí era de 4 graus... Tot i així a les 9 amb les bosses carregades sortíem. La ruta era diferent a la de Carros de foc ja que anem sense forfait i hem decidit no anar al refugi de Saboredo i venir directament al nou refugi de Colomers (Que per ser nou no té moltes comoditats... Ni aigua calenta). Poc abans d'arribar hi ha hagut l'anècdota del dia, ens hem trobat amb una personalitat il-lustre de Vilafranca!!

Avui la ruta ha estat: sortir del refugi d'Amitges i pujar al port de Ratera a 2590mts i seguidament agafar el trencall direcció Colomers, després d'una baixada pronunciada continuava amb un puja i baixa constant pel costat dels llacs del Circ de Colomers.

Al final han estat 8,6km amb +300mts i -500mts (approx.).

Demà continuarem fins el refugi de Joan Ventosa i Calvell saltant-nos el de la Restanca.

Guillem



No hay comentarios:

Publicar un comentario