Avui he emprès un nou viatge que ens portarà als meus pares i a mi a donar la volta al Parc d'Aigüestortes i Estany de St. Maurici.
Carros de foc. Hem deixat el cotxe al pàrquing d'Espot i hem pujat caminant primer fins l'estany de St. Maurici i sense gairebé parar hem continuitat fins l'estany de Ratera on hem dinat.
Havent dinat hem agafat el camí que ens portaria fins el Refugi d'Amitges a 2380mts des d'on escric aquestes linies.
Total: 8km en 2h50min i 500m+
Demà continuarem fins el refugi de Colomers.
No hay comentarios:
Publicar un comentario